Welkom op ons reisblog!

19 december 2017 - Amsterdam, Nederland

Welkom op 2opreis, onze nieuwe reisblog waarmee we iedereen op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Amerika.

Het aftellen kan beginnen, op 8 januari 2018 vliegen we naar Buenos Aires, de start van onze reis door Zuid-Amerika. Ons plan is om in ongeveer 5 maanden via Argentinië, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador (Galapagos) naar Colombia te reizen. Ons vliegticket is geboekt, maar verder ligt alles nog open. We kunnen niet wachten tot ons nieuwe avontuur gaat starten: nieuwe mensen en culturen leren kennen, nieuwe plekken ontdekken, lokale specialiteiten proeven en veel hiken in het Andesgebergte. Met deze blog houden we jullie op de hoogte van onze belevenissen.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    19 december 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Marjo en Ruud:
    6 januari 2018
    Onder de indruk van jullie avontuur. Ga er voor de volle 100% van genieten!
  3. Jacky:
    6 januari 2018
    Goede reis en enjoy
  4. Gert en Marianne:
    8 januari 2018
    Geniet van al het moois wat Zuid Amerika te bieden Heeft! Ik zou wel mee willen, heb mijn hart verloren daar. alles is de moeite en de mooie bevolking van Peru helemaal, kleurrijk! Veel plezier. Gert en Marianne
  5. Yvonne:
    13 januari 2018
    Heel veel plezier lieve schatten! Geniet van al het moois van wat er komen gaat! Xxx