Naam:
Foto’s:
310
Video’s:

Over ons

In 2012 hebben wij onze eerste lange reis gemaakt. In 6 maanden tijd hebben we meerdere continenten aangedaan. We vlogen van de USA naar de Fiji eilanden, en van de Fiji eilanden door naar Nieuw-Zeeland, Sydney en Indonesië om vervolgens in China onze reis te eindigen.
Sindsdien wisten we al dat we nog eens een lange reis zouden gaan maken. Nu is het eindelijk zover!

Over onze reis

Op 8 januari 2018 vliegen we naar Buenos Aires, de start van onze reis door Zuid-Amerika. We zijn van plan om via Argentinië, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador (Galapagos) naar Colombia door te reizen. Onze terugvlucht vanaf Colombia is geboekt, verder ligt alles nog open. We kunnen niet wachten tot ons nieuwe avontuur gaat starten: nieuwe mensen en culturen leren kennen, nieuwe plekken ontdekken, lokale specialiteiten proeven en veel hiken in het Andesgebergte. Met deze blog houden we jullie op de hoogte van onze belevenissen.

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Chili, China, Duitsland, Egypte, Fiji, Frankrijk, Hongkong, Indonesië, Italië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.